Žaliosios politikos institutas 2016-2019 metais kartu su Švedija, Danija, Vokietija, Lenkija dalyvaus Pietų Baltijos programoje, iš kurios bus finansuojamas projektas, kuriuo siekiama sumažinti CO2 išmetimus logistikoje minėtose valstybėse. Institutas kartu su užsienio partneriais, transporto ir ekologijos ekspertais ieškos sprendimų, kaip efektyviai sumažinti krovininio transporto taršą Neringos savivaldybėje.
Šiandieninė logistikos, krovinių vežimo sistema nėra pakankamai tvari, todėl miestuose dažnai galima pamatyti prekes pristatančius sunkvežimius, kurie važiuoja į pristatymo vietą ne pilnai pakrauti, sukelia triukšmą, nepatogumus vietos gyventojams, į tą pačią vietą atvykstą kelioliką ar keliasdešimt skirtingų sunkvežimių, išskiriančių didelį kiekį CO2 emisijos.
Šiuo projektu siekiama surasti sprendimus prekių transportavimui galutinėje transportavimo fazėje (logistika miesto viduje), pasiekti, kad tiekėjams vykdant mažiau prekių pristatymų, būtų išskirta mažiau CO2 emisijos, sukeliamos daugybės automobilių, vykstančių tomis pačiomis kryptimis. Institutas su tarptautiniais ir Lietuvos ekspertais ieškos sprendimų, padedančių kontroliuoti tiekimo grandinės paskutinę dalį, numatys reikalavimus transportui, kelių planavimui, neteršiančio, skatins naudoti mažiau teršiantį transportą.
Neringa – geografiškai, savo gamtiniu ir kultūriniu paveldu yra unikali vietovė, turinti daug potencialo žaliajame augime. Šiandien visoje Europoje atsiranda vis daugiau miestų, kurie per tam tikrą laikotarpį įsipareigoja tapti neutraliais CO2 emisijai ir ieškoti sprendimų, kurie sumažintų krovininių ir lengvųjų automobilių srautus. Tai – konkurencinis pranašumas, pritraukiant turistus, gerinant ekologinę miesto būklę, didinant miesto, regiono žinomumą pasaulyje.